FOLLOW US IN NEW ADDRESS- به آدرس جدید کوچ کردیم

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://simorghe88.blogspot.com/


به دلیل مسدود شدن این وبلاگ در ایران، از این پس فقط در آدرس زیر آپدیت می‌شویم

اطلاعیه کانال یک خطاب به وبلاگ نویسان و حامیان جنبش

به جای استفاده از سرویس بلاگفا از سرویس بلاگ اسپات استفاده کنید.
( برای استفاده از سرویس بلاگ اسپات به سایت www.blogger.com وارد شوید.)

بازدید کننده گرامی:چنانچه در داخل ایران هستید، از بخش دانلود در همین سایت نرم افزار گذر از ف ی ل ت ر را دانلود کنید تا در صورت ف ی ل ت ر شدن، همچنان امکان بازدید از این وبلاگ را داشته باشید.ضمناً نظر دهید و به قسمت بایگانی هم سر بزنید.قابل توجه هواداران جنبش ملی «ما هستیم»: با توجه به گسترش فعالیتهای این جنبش در سازمان دادن تجمعات و اعتصابات داخل کشور و نیز اطلاع رسانی به موقع در این زمینه، شبکه تلویزیونی کانال یک به عنوان نماینده و سخنگوی این جنبش، نیاز به کمکهای مالی و جذب اعضای جدید دارد، لذا هرچه سریعتر از طریق Pay pal ، پست، کارت اعتباری و یا... به یاری این جنبش بشتابید. روشهای مختلف تماس با کانال یک در سمت چپ همین وبلاگ آمده است.http://www.ch1.cc

FOLLOW US IN NEW ADDRESS - به آدرس جدید کوچ کردیم.

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://www.simorghe88.blogspot.com/


۱۳۸۸ اردیبهشت ۹, چهارشنبه

«خليج ‌فارس» هنوز ثبت ملی هم نشده

روزنامه همشهری: 5 سال از ثبت عنوان روز ملي «خليج‌فارس» در دهمين برگ تقويم دومين ماه شمسي ما سپري شده است و با وجود تعرضاتي كه به اين قدمت تاريخي مي‌شود فعاليتي در حد و حدود اين دوره 5 ساله براي حفاظت از اين ميراث‌معنوي و هويت تاريخي نشده است.
جالب اينجاست كه با آغاز فعاليت در حوزه ثبت ملي ميراث‌معنوي در حالي كه چندين پرونده تا‌كنون در اين حوزه ثبت شده است اما هنوز به موضوع «خليج‌فارس» به‌عنوان ميراثي ملي و جهاني نپرداخته‌ايم و اين در حالي است كه كشورهاي حاشيه خليج‌فارس در جعل اين نام از هيچ تلاشي فروگذارنكرده‌اند.
نكته اينجاست كه با وجود اظهار تمايل اسفنديار رحيم‌مشايي، رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مبني بر اينكه «ثبت جهاني همه بخش‌هاي خليج‌فارس مورد علاقه سازمان است» هيچ تحركي در اين‌زمينه اتفاق نيفتاده است.حتي پس از آنكه قائم‌مقام اين سازمان از طرح پيشنهادي ايران مبني بر ثبت جهاني «خليج‌فارس» در فهرست آثار يونسكو در همايش باستان‌شناسي «خليج‌فارس» در دورهام انگلستان خبر داد باز هم حركتي در اين ‌زمينه رخ نداد.
اينك در آستانه روز ملي «خليج‌فارس» قرار داريم و ايسنا خبر مي‌دهد كه مديركل ثبت سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري از طرح پرونده‌اي براي ثبت ملي و جهاني «خليج‌فارس» به‌عنوان ميراث‌معنوي اظهار بي‌اطلاعي كرده است

هیچ نظری موجود نیست:

تحریم انتخابات فرمایشی آری

تحریم انتخابات فرمایشی آری