FOLLOW US IN NEW ADDRESS- به آدرس جدید کوچ کردیم

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://simorghe88.blogspot.com/


به دلیل مسدود شدن این وبلاگ در ایران، از این پس فقط در آدرس زیر آپدیت می‌شویم

اطلاعیه کانال یک خطاب به وبلاگ نویسان و حامیان جنبش

به جای استفاده از سرویس بلاگفا از سرویس بلاگ اسپات استفاده کنید.
( برای استفاده از سرویس بلاگ اسپات به سایت www.blogger.com وارد شوید.)

بازدید کننده گرامی:چنانچه در داخل ایران هستید، از بخش دانلود در همین سایت نرم افزار گذر از ف ی ل ت ر را دانلود کنید تا در صورت ف ی ل ت ر شدن، همچنان امکان بازدید از این وبلاگ را داشته باشید.ضمناً نظر دهید و به قسمت بایگانی هم سر بزنید.قابل توجه هواداران جنبش ملی «ما هستیم»: با توجه به گسترش فعالیتهای این جنبش در سازمان دادن تجمعات و اعتصابات داخل کشور و نیز اطلاع رسانی به موقع در این زمینه، شبکه تلویزیونی کانال یک به عنوان نماینده و سخنگوی این جنبش، نیاز به کمکهای مالی و جذب اعضای جدید دارد، لذا هرچه سریعتر از طریق Pay pal ، پست، کارت اعتباری و یا... به یاری این جنبش بشتابید. روشهای مختلف تماس با کانال یک در سمت چپ همین وبلاگ آمده است.http://www.ch1.cc

FOLLOW US IN NEW ADDRESS - به آدرس جدید کوچ کردیم.

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://www.simorghe88.blogspot.com/


۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۰, پنجشنبه

احمدی‌نژاد: یک هواپیما برود و رئیس‌جمهور کومور را به ایران بیاورد

آفتاب: یک سایت حامی دولت نهم خبر از آن داد که برای سفر رئیس‌جمهور کومور به ایران، احمدی‌نژاد دستور داده است که یک هواپیمای فالکون از ایران به کومور برود تا او را با خود به ایران بیاورد!
این رسانه حامی احمدی‌نژاد که به تازگی به انتشار برخی خاطرات از زبان دوستان و اطرافیان رئیس دولت نهم روی آورده است، نوشت: «رئيس جمهور کومور، مسلمان و شيعه است. در ايران درس خوانده و شاگرد آقاى مصباح يزدى بوده. مى خواست بيايد ايران. اما چون هواپيماى مناسبى براى آمدن به ايران در اختيار نداشت، دکتر دستور داد يک هواپيما ى فالکون بفرستند تا او را بياورد».
گفتنی است مجمع‌الجزایر قُمُر یا کومور (به عربی: جزر القمر)، با نام رسمی اتحاد قُمُر (به عربی: الإتّحاد القمريّ، به فرانسوی: Union des Comores) مجمع‌الجزایری است در جنوب شرقی آفریقا در آبهای اقیانوس هند و در شرق سواحل موزامبیک و شمال غربی ماداگاسکار قرار دارد. مساحت آن به ۲۲۳۶ کیلو مربع بالغ می‏گردد. نام کومور از واژه عربی «القمر» به معنی «ماه» گرفته شده‌است. این کشور عضو اتحادیه عرب است.
کومور 711 هزار و 417 نفر جمعیت دارد که میانگین سنی آنها 18.7 سال است. در حدود 0.12 درصد از مردم این کشور به بیماری ایدز مبتلا هستند. زبان‌های رسمی این کشور عربی، فرانسوی و کوموری (مخلوطی از سواحیلی و عربی) است.
آیت‌الله احمد عبدالسامبی که ۴۹ سال دارد، به طور غیرمنتظره‌ای موفق شد ۵۸ درصد آرا انتخابات اردیبهشت ۱۳۸۴ را جذب نموده و در انتخابات ریاست‌جمهوری «کومور» بر دو تن از رقبای چیره‌ دستش، «ابراهیم‌هالیدی» نخست‌ وزیر پیشین (۲۹ درصد)، و «محمد جعفر»، معاون مجمع ملی کمور (۱۴درصد)، پیروز شود.
سامبی که یک روحانی و در عین حال تاجرپیشه‌ای موفق است، به مدت چهار سال [و مطابق برخی اقوال تا 10 سال] در ایران به تحصیل علوم دینی پرداخته است.
سامبی 22 خردادماه 87 به صورت عیر رسمی به ایران آمد و به مشهد رفت و در 25 خردادماه از سوی احمدی‌نژاد در تهران مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

تحریم انتخابات فرمایشی آری

تحریم انتخابات فرمایشی آری