FOLLOW US IN NEW ADDRESS- به آدرس جدید کوچ کردیم

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://simorghe88.blogspot.com/


به دلیل مسدود شدن این وبلاگ در ایران، از این پس فقط در آدرس زیر آپدیت می‌شویم

اطلاعیه کانال یک خطاب به وبلاگ نویسان و حامیان جنبش

به جای استفاده از سرویس بلاگفا از سرویس بلاگ اسپات استفاده کنید.
( برای استفاده از سرویس بلاگ اسپات به سایت www.blogger.com وارد شوید.)

بازدید کننده گرامی:چنانچه در داخل ایران هستید، از بخش دانلود در همین سایت نرم افزار گذر از ف ی ل ت ر را دانلود کنید تا در صورت ف ی ل ت ر شدن، همچنان امکان بازدید از این وبلاگ را داشته باشید.ضمناً نظر دهید و به قسمت بایگانی هم سر بزنید.قابل توجه هواداران جنبش ملی «ما هستیم»: با توجه به گسترش فعالیتهای این جنبش در سازمان دادن تجمعات و اعتصابات داخل کشور و نیز اطلاع رسانی به موقع در این زمینه، شبکه تلویزیونی کانال یک به عنوان نماینده و سخنگوی این جنبش، نیاز به کمکهای مالی و جذب اعضای جدید دارد، لذا هرچه سریعتر از طریق Pay pal ، پست، کارت اعتباری و یا... به یاری این جنبش بشتابید. روشهای مختلف تماس با کانال یک در سمت چپ همین وبلاگ آمده است.http://www.ch1.cc

FOLLOW US IN NEW ADDRESS - به آدرس جدید کوچ کردیم.

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://www.simorghe88.blogspot.com/


۱۳۸۸ اردیبهشت ۸, سه‌شنبه

حکومت بیکار به دنبال پرتقال فروش می‌گردد!

داستان فروش بهترین نوع پرتغال دنیا یعنی پرتغال یافا یا جافا در ایران مشغولیت دولت احمدی نژاد شده است. در تاریخ پر فراز و نشیب ایران می خوانیم که دوران انحطاط جکومتهای قبل با فساد شروع شده است و با هرج و مرج و قیامهای مردمی به پایان رسیده است. امروز به نظر می رسد که دوران انحطاط جمهوری اسلامی به بلوغ خود می رسد.
در حالي که وزير بازرگاني از وعده پاداش ميلياردي براي فردی که ثابت کند وزارت بازرگانی مجوز واردات اين همه پرتقال اسرائيلي را صادر کرده؛ داده، خبرنگار «تابناک» پرتقال‌فروش! مذکور را پيدا کرد. به رغم ادعاي محمدرضا نادري معاون امور گمرکي گمرک، با رد امکان واردات رسمي پرتقال اسرائيلي به داخل کشور اعلام کرده که «چنين چيزي امکان ندارد؛ چراکه صاحب کالا براي واردات اسناد آن را به گمرک ارائه مي دهد و مبدا کالا و حتي اينکه اين محصول در کجا توليد شده مشخص است.» و همچنین تکذیب ورود این محصولات کشاورزی از مبادی رسمی کشور، اطلاعات رسيده به خبرنگار «تابناک»، حکايت از آن دارد که اين محموله هنگفت مرکبات اسرائيل، از گمرک بندرعباس وارد کشور شده و همه مسئولان گمرک نيز از واردات محموله مرکبات آگاهي داشته‌اند و احتمالا تنها از اسرائيلي بودن آنها آگاه نبوده‌اند. بنا بر اين گزارش، واردات اين همه پرتقال جعلي توسط «ا. ق. ج»، بزرگترين واردکننده موز، انجام گرفته و اين پرتقال‌ها هم از کانال سبز گمرک بندرعباس عبور کرده‌اند. لازم به ذکر است، گمرک کشور براي تسهيل واردات، اقدام به کانال‌بندي مجاري واردات و ترخيص کالا و تقسيم آنها به کانال‌هاي سبز، زرد و قرمز کرده است. در کانال سبز گمرک، نه اسناد و مدارک و نه کالاي ورودي چک نمي‌شود و با حسن اعتماد به واردکننده، اجازه ترخيص کالا صادر مي‌شود. در کانال زرد، تنها اسناد و مدارک کالا بررسي شده و در کانال قرمز هم اسناد و هم خود کالا مورد بررسي بازرسان گمرک کشور قرار مي‌گيرد. اين در حالي است که بررسي‌هاي خبرنگار «تابناک» از حسن اعتماد گمرک کشور به اين واردکننده موز، براي واردات پرتقال اسرائيلي تحت پوشش چيني حکايت دارد. گفتني است، هم‌اکنون چند تن از معاونان گمرک کشور به بندرعباس رفته‌اند تا از نزديک به بررسي چگونگي واردات و ترخيص اين مرکبات بپردازند. همچنين رئيس‌جمهور براي بررسي دقيق اين اشتباه و برخورد شديد با خاطيان دستور‌هايي را صادر کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

تحریم انتخابات فرمایشی آری

تحریم انتخابات فرمایشی آری