FOLLOW US IN NEW ADDRESS- به آدرس جدید کوچ کردیم

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://simorghe88.blogspot.com/


به دلیل مسدود شدن این وبلاگ در ایران، از این پس فقط در آدرس زیر آپدیت می‌شویم

اطلاعیه کانال یک خطاب به وبلاگ نویسان و حامیان جنبش

به جای استفاده از سرویس بلاگفا از سرویس بلاگ اسپات استفاده کنید.
( برای استفاده از سرویس بلاگ اسپات به سایت www.blogger.com وارد شوید.)

بازدید کننده گرامی:چنانچه در داخل ایران هستید، از بخش دانلود در همین سایت نرم افزار گذر از ف ی ل ت ر را دانلود کنید تا در صورت ف ی ل ت ر شدن، همچنان امکان بازدید از این وبلاگ را داشته باشید.ضمناً نظر دهید و به قسمت بایگانی هم سر بزنید.قابل توجه هواداران جنبش ملی «ما هستیم»: با توجه به گسترش فعالیتهای این جنبش در سازمان دادن تجمعات و اعتصابات داخل کشور و نیز اطلاع رسانی به موقع در این زمینه، شبکه تلویزیونی کانال یک به عنوان نماینده و سخنگوی این جنبش، نیاز به کمکهای مالی و جذب اعضای جدید دارد، لذا هرچه سریعتر از طریق Pay pal ، پست، کارت اعتباری و یا... به یاری این جنبش بشتابید. روشهای مختلف تماس با کانال یک در سمت چپ همین وبلاگ آمده است.http://www.ch1.cc

FOLLOW US IN NEW ADDRESS - به آدرس جدید کوچ کردیم.

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://www.simorghe88.blogspot.com/


۱۳۸۸ اردیبهشت ۵, شنبه

خوش حجاب باش هدیه ببر!!!

21 میلیون تومان هزینه خوش حجابی در آذربایجان
شهرزادنیوز: در آذربایجان غربی به دخترانی که از نظر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوش حجاب باشند، کارت خوش حجابی داده می‌شود. به گفته‌ی مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی، دخترانی که این کارت را دریافت کردند، با ارسال آن به امور بانوان استانداری هدیه دریافت خواهند کرد. وی بودجه‌ی این کار را ۲۱۱ میلیون و ۸۶۶ هزار ریال اعلام کرد.غلامرضا حسنی، امام جمعه ارومیه، در یکی از خطبه‌های خود در مورد زنان گفت: من نمی‌دانم که چطور هنوز بعد از گذشته ۲۸ سال از انقلاب اسلامی، زنان بدحجاب زنده‌اند. این زنان که از رعایت حجاب اسلامی سرباز می‌زنند، باید خودشان، همسرانشان و پدرشان بمیرند.

۱ نظر:

R.o.Y.a گفت...

درود

فیلترشکن الترا سرف خیلی نیرومند نیست. صدای آمریکا اشتراک فری گیت رو خریده که ایرانی های داخل کشور می تونن از این برنامه استفاده کنن. من برنامه رو آپلود کردم. این برنامه رو هم در بلاگ قرار دهید.

http://www.webng.com/takethatter/fg680pnn.zip

***ما هستیم***

تحریم انتخابات فرمایشی آری

تحریم انتخابات فرمایشی آری