FOLLOW US IN NEW ADDRESS- به آدرس جدید کوچ کردیم

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://simorghe88.blogspot.com/


به دلیل مسدود شدن این وبلاگ در ایران، از این پس فقط در آدرس زیر آپدیت می‌شویم

اطلاعیه کانال یک خطاب به وبلاگ نویسان و حامیان جنبش

به جای استفاده از سرویس بلاگفا از سرویس بلاگ اسپات استفاده کنید.
( برای استفاده از سرویس بلاگ اسپات به سایت www.blogger.com وارد شوید.)

بازدید کننده گرامی:چنانچه در داخل ایران هستید، از بخش دانلود در همین سایت نرم افزار گذر از ف ی ل ت ر را دانلود کنید تا در صورت ف ی ل ت ر شدن، همچنان امکان بازدید از این وبلاگ را داشته باشید.ضمناً نظر دهید و به قسمت بایگانی هم سر بزنید.قابل توجه هواداران جنبش ملی «ما هستیم»: با توجه به گسترش فعالیتهای این جنبش در سازمان دادن تجمعات و اعتصابات داخل کشور و نیز اطلاع رسانی به موقع در این زمینه، شبکه تلویزیونی کانال یک به عنوان نماینده و سخنگوی این جنبش، نیاز به کمکهای مالی و جذب اعضای جدید دارد، لذا هرچه سریعتر از طریق Pay pal ، پست، کارت اعتباری و یا... به یاری این جنبش بشتابید. روشهای مختلف تماس با کانال یک در سمت چپ همین وبلاگ آمده است.http://www.ch1.cc

FOLLOW US IN NEW ADDRESS - به آدرس جدید کوچ کردیم.

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://www.simorghe88.blogspot.com/


۱۳۸۸ اردیبهشت ۴, جمعه

نانوايی ها سنگرهای نامحدود و تسخير ناپذير مبارزه

پريش پاهكين
رفته رفته، هر چه مي گذرد پنج شنبه در تاريخ نگاري معاصر ايران به يك روز سرنوشت ساز بدل مي گردد. امروز سومين روز از ماه ارديبهشت صفوف نانوايي در همه جاي ايران زمين سنگرهايي هستند براي نبرد هر روزه با واپس گرايي، خشونت افسار گسيخته و ايران ستيزي اشغالگران.
ر‍ژيمي كه همه حركتها را با ابزار خون و خشونت سركوب مي كند در رويارويي با جنبش همه گير مردم ايران (جنبش ملي ما هستيم ) به تمامي خلع سلاح شده است. جنبشي كه با نفوذ گسترده به متن جامعه ايران در سياهي رخوت و ركود اجتماعي نقبي به روشنايي زده و مردمي كه از تغيير مي هراسيدند و آن را ناممكن و دور از دسترس مي دانستند را به صحنه كشانده است .
ناباوران، منتقدين و سنگ اندازان جنبش اجتماعي مسالمت آميز مردم ايران در خواب هم نمي ديدند كه روزي مردم شيوه اي مدرن و غير خشونت آميز را براي بلند كردن فرياد هويت طلبي و آزادي خواهي خودخواهند يافت، امروز بايد چشم بگشايند و مردمي را ببينند كه 30 سال هر شيوه اي را در رويارويي با ر‍‍ژيم هويت ستيز و ضد ايراني آزمودند و سپس با دوباره در دست گرفتن درفش شير و خورشيد نشان تصميم به برخاستن گرفتتد.
رژيم بايد بداند و مي داند كه آنچه را مايه هراس و سر درگمي خود مي دانست روي داده و آن چه كه خط قرمز ناميده ميشد امروز سنگري است كه توسط مردم ايران تسخير شده است. رژيم بايد بداند كه جنبش ملي ما هستيم تا تسخير تمامي سنگرها استوار و خستگي ناپذير پيشروي را ادامه خواهد داد.
3 ارديبهشت 88

هیچ نظری موجود نیست:

تحریم انتخابات فرمایشی آری

تحریم انتخابات فرمایشی آری