FOLLOW US IN NEW ADDRESS- به آدرس جدید کوچ کردیم

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://simorghe88.blogspot.com/


به دلیل مسدود شدن این وبلاگ در ایران، از این پس فقط در آدرس زیر آپدیت می‌شویم

اطلاعیه کانال یک خطاب به وبلاگ نویسان و حامیان جنبش

به جای استفاده از سرویس بلاگفا از سرویس بلاگ اسپات استفاده کنید.
( برای استفاده از سرویس بلاگ اسپات به سایت www.blogger.com وارد شوید.)

بازدید کننده گرامی:چنانچه در داخل ایران هستید، از بخش دانلود در همین سایت نرم افزار گذر از ف ی ل ت ر را دانلود کنید تا در صورت ف ی ل ت ر شدن، همچنان امکان بازدید از این وبلاگ را داشته باشید.ضمناً نظر دهید و به قسمت بایگانی هم سر بزنید.قابل توجه هواداران جنبش ملی «ما هستیم»: با توجه به گسترش فعالیتهای این جنبش در سازمان دادن تجمعات و اعتصابات داخل کشور و نیز اطلاع رسانی به موقع در این زمینه، شبکه تلویزیونی کانال یک به عنوان نماینده و سخنگوی این جنبش، نیاز به کمکهای مالی و جذب اعضای جدید دارد، لذا هرچه سریعتر از طریق Pay pal ، پست، کارت اعتباری و یا... به یاری این جنبش بشتابید. روشهای مختلف تماس با کانال یک در سمت چپ همین وبلاگ آمده است.http://www.ch1.cc

FOLLOW US IN NEW ADDRESS - به آدرس جدید کوچ کردیم.

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://www.simorghe88.blogspot.com/


۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

بحران کره شمالی؛ استقرار جنگنده های F-22 آمریکا در ژاپن

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ارتش آمریکا برای مقابله با تهدیدهای کره شمالی، تعدادی از جنگنده های پیشرفته F-22 را در جنوب ژاپن مستقر کرده است.
مقامات آمریکايی طی روزهای گذشته بدنبال آزمایش هسته ای و پرتاب موشکهای کره شمالی اعلام کردند که از متحدان خود در منطقه در برابر تهدیدهای رژیم پیونگ یانگ دفاع خواهند کرد.
یک مقام نیروی هوايی آمریکا در ژاپن گفت ایالات متحده بمنظور حفظ ثبات در این منطقه و انجام تعهدات خود در قبال ژاپن، تصمیم به استقرار جنگنده های پیشرفته F-22 در استان اوكیناوای ژاپن گرفته است.
در همین حال روزنامه کريستين ساينس مانيتور در مقاله ای با عنوان "آيا گام بعدي کره شمالي آزمايش موشک دوربرد است" نوشت پيونگ يانگ ممکن است درصدد آزمايش موشک بالستيک دوربرد برآید. به گفته مقامات آمريکايي تصاوير ماهواره اي افزايش تردد وسايل نقليه را در پايگاهي در کره شمالي نشان مي دهد که سابقا براي آزمايش موشکهاي بالستيک قاره پيما استفاده مي شد.
يک کارشناس مسايل کره در "گروه راند" در کاليفرنيا مي گويد رژیم کره شمالی مشخصا به اين نتيجه رسيده که اکنون که به هر شکل جهان خارج را برانگيخته است، بهتر است هر کاري را که تا کنون از انجام دادن آن خودداري مي کرد، انجام دهد.
وی گفت پرتاب موشک هاي کوتاه برد که تا کنون پنج فروند از آنها پرتاب شده است، بيشتر به عنوان ابراز نارضايتي نسبت به تصمیمات سازمان ملل بوده است، اما آزمايش موشک دوربرد با توجه به اينکه کره شمالي همچنان براي ارتقای اين فناوري تلاش مي کند، موضوعي بسیار جدي است.

هیچ نظری موجود نیست:

تحریم انتخابات فرمایشی آری

تحریم انتخابات فرمایشی آری