FOLLOW US IN NEW ADDRESS- به آدرس جدید کوچ کردیم

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://simorghe88.blogspot.com/


به دلیل مسدود شدن این وبلاگ در ایران، از این پس فقط در آدرس زیر آپدیت می‌شویم

اطلاعیه کانال یک خطاب به وبلاگ نویسان و حامیان جنبش

به جای استفاده از سرویس بلاگفا از سرویس بلاگ اسپات استفاده کنید.
( برای استفاده از سرویس بلاگ اسپات به سایت www.blogger.com وارد شوید.)

بازدید کننده گرامی:چنانچه در داخل ایران هستید، از بخش دانلود در همین سایت نرم افزار گذر از ف ی ل ت ر را دانلود کنید تا در صورت ف ی ل ت ر شدن، همچنان امکان بازدید از این وبلاگ را داشته باشید.ضمناً نظر دهید و به قسمت بایگانی هم سر بزنید.قابل توجه هواداران جنبش ملی «ما هستیم»: با توجه به گسترش فعالیتهای این جنبش در سازمان دادن تجمعات و اعتصابات داخل کشور و نیز اطلاع رسانی به موقع در این زمینه، شبکه تلویزیونی کانال یک به عنوان نماینده و سخنگوی این جنبش، نیاز به کمکهای مالی و جذب اعضای جدید دارد، لذا هرچه سریعتر از طریق Pay pal ، پست، کارت اعتباری و یا... به یاری این جنبش بشتابید. روشهای مختلف تماس با کانال یک در سمت چپ همین وبلاگ آمده است.http://www.ch1.cc

FOLLOW US IN NEW ADDRESS - به آدرس جدید کوچ کردیم.

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://www.simorghe88.blogspot.com/


۱۳۸۸ خرداد ۸, جمعه

انفجاربمب در زاهدان/ 70 کشته و مجروح در انفجار بمب زاهدان

ایران ب ب ب
خبرگزاري فارس: دقايقي پيش انفجاري مسجد علي‌بن ابي‌طالب در شهر زاهدان را لرزاند.به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، دقايقي پيش انفجاري نسبتا قوي مسجد علي‌بن ابي‌طالب در شهر زاهدان را لرزاند. هنوز جزئيات بيشتري درباره اين حادثه به دست نيامده است. خبرهاي تكميلي متعاقبا ارسال مي‌شود. --------------70 کشته و مجروح در انفجار بمبسایت حکومتی فارس: /تكميلي/شمار شهدا و مجروحان حادثه تروريستي زاهدان به بيش از 70 تن رسيدخبرگزاري فارس: شمار شهداي عمليات تروريستي انفجار در مسجد علي بن ابيطالب(ع) شهر زاهدان به بيش از 20 تن و تعداد مجروحان آن نيز به بيش از 55 تن رسيد. به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، شمار شهداي انفجار ساعتي پيش در مسجد علي بن ابيطالب(ع) شهر زاهدان به بيش از 20 تن و شمار زخمي‌هاي اين انفجار نيز به بيش از 55 تن رسيده است. هنوز هيچ گروه و يا جرياني مسئوليت اين انفجار را برعهده نگرفته است. مسجد امام علي‌ابن ابي طالب (ع) زاهدان پس از مسجد جامع اين شهر دومين مسجد اصلي شيعيان است. اين مسجد محل اصلي گردهمايي‌هاي شيعيان اين شهر مي‌باشد به طوري كه در زمان دفاع مقدس اين مسجد محل اعزام رزمندگان به جبهه‌ها بوده است. در حالي که پس از سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان و بيانات روشنگرانه ايشان درخصوص ريشه‌هاي تفرقه‌افکني مزدوران ميان شيعه و سني، فضاي همدلي بسيار مثبتي ايجاد شده بود. به نظر مي‌رسد اين اقدام تروريستي عليه عزاداران فاطمي در راستاي ادامه تحرکات تفرقه‌افکنانه و خنثي کردن اثرات مثبت ايجاد شده باشد. نيروهاي انتظامي و امنيتي هم اكنون كنترل منطقه را در اختيار دارند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

چرا همش باید مساجد شیعیان مورد هدف قرار بگیرند .عراق ،و پاکستان و نسل کشی هزاره ها در افغانستان رو ببینید . غیر از اینه که فقه اهل سنت مستعدترین فقه به گروه های انحرافی هست ،انفجار بمب در مسجد علی ابن ابیطالب زاهدان نمونه بارزی از نفوذ وهابیت در منطقه بلوچستان هست جناب آقای عبدالحمید هنوز بگوییدبه ما برچسب وهابیت نزنید!!

ناشناس گفت...

تمامی این خرابکاریها به دستور مولوی عبدالحمید است.

تحریم انتخابات فرمایشی آری

تحریم انتخابات فرمایشی آری