FOLLOW US IN NEW ADDRESS- به آدرس جدید کوچ کردیم

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://simorghe88.blogspot.com/


به دلیل مسدود شدن این وبلاگ در ایران، از این پس فقط در آدرس زیر آپدیت می‌شویم

اطلاعیه کانال یک خطاب به وبلاگ نویسان و حامیان جنبش

به جای استفاده از سرویس بلاگفا از سرویس بلاگ اسپات استفاده کنید.
( برای استفاده از سرویس بلاگ اسپات به سایت www.blogger.com وارد شوید.)

بازدید کننده گرامی:چنانچه در داخل ایران هستید، از بخش دانلود در همین سایت نرم افزار گذر از ف ی ل ت ر را دانلود کنید تا در صورت ف ی ل ت ر شدن، همچنان امکان بازدید از این وبلاگ را داشته باشید.ضمناً نظر دهید و به قسمت بایگانی هم سر بزنید.قابل توجه هواداران جنبش ملی «ما هستیم»: با توجه به گسترش فعالیتهای این جنبش در سازمان دادن تجمعات و اعتصابات داخل کشور و نیز اطلاع رسانی به موقع در این زمینه، شبکه تلویزیونی کانال یک به عنوان نماینده و سخنگوی این جنبش، نیاز به کمکهای مالی و جذب اعضای جدید دارد، لذا هرچه سریعتر از طریق Pay pal ، پست، کارت اعتباری و یا... به یاری این جنبش بشتابید. روشهای مختلف تماس با کانال یک در سمت چپ همین وبلاگ آمده است.http://www.ch1.cc

FOLLOW US IN NEW ADDRESS - به آدرس جدید کوچ کردیم.

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://www.simorghe88.blogspot.com/


۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

انقلاب یک شهید داشت، آنهم اسلام بود !

روحش شاد، استاد علامه طباطبایی(قدس سره) - صاحب تفسیر المیزان - می فرمود: " انقلاب یک شهید داشت، آنهم اسلام بود!" و من می گویم: " دولت نهم یک شهید داشت و آن یوسف زهرا(عج) بود!" ملت با نام خدا و دین جان بر کف نهاد وبساط استبداد را برچید تا عدالت علوی را درک کند، با نام زهرا(س) جانبازی کرد و متجاوزان را از خاک ایران اسلامی بیرون راند و به عشق یوسف زهرا(عج) همه سختیها را تحمل کرد تا پرچم نهضت را به دست صاحبش بسپارد.
اما چه شد! ما سرگرم دنیا و زخارف آن شدیم، زر و زور و تزویر حاکم شد، بره ای را که از دهان گرگ گرفتیم به گرگان در لباس میش سپردیم، قدرت و حکومت آنقدر شیرین و گواراست که همه چیز را برای حفظ آن حلال کردیم! ماکیاول باید در محضر ما تتلمذ کند، خلخال از پای زن یهودیه که سهل است عمامه از سر علماء و مراجع برداشتیم! حرمت رعیت که هیچ، حرمت امام زمان را نگاه نداشتیم! اگرآنروز علی قرص نان جوینی از بیت المال به برادر نابینای خود نمی دهد، شمع بیت المال را خاموش می کند، خون بهایش می پردازد و محاسن با خون فرق خضاب می کند! امروز ید ما ید امام زمانی است، دست در بیت المال کرده و هر که را می خواهیم می سازیم! به ریش خود حنا می بندیم و در میان چاکران و پابوسان به سلامت حکومت می کنیم! اگر آن روز به طمع گندم ری، حسین زهرا(ع) را کشتند، امروز با نام یوسف زهرا(عج) گندم ری را به تاراج می برند و از محاسبه باک ندارند!
امروز خطای ما را به پای دین و امام زمان می گذارند، جوانان از دین می گریزند و سخن از موعود را به سخره می گیرند! در هیچ دوره ای مثل دولت نهم پیامک طنز برای مقدسات و به ویژه ساحت مقدس حضرت حجت روحی له الفداه رواج نداشت. پس باید گفت: عمل ما موجب وهن اسلام و عمل دولت نهم موجب هتک حرمت ولی عصر (عج) شد ، یوسف زهرا(عج) تنها شهید دولت نهم بود!
24/2/1388 مهدی خزعلی

هیچ نظری موجود نیست:

تحریم انتخابات فرمایشی آری

تحریم انتخابات فرمایشی آری