FOLLOW US IN NEW ADDRESS- به آدرس جدید کوچ کردیم

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://simorghe88.blogspot.com/


به دلیل مسدود شدن این وبلاگ در ایران، از این پس فقط در آدرس زیر آپدیت می‌شویم

اطلاعیه کانال یک خطاب به وبلاگ نویسان و حامیان جنبش

به جای استفاده از سرویس بلاگفا از سرویس بلاگ اسپات استفاده کنید.
( برای استفاده از سرویس بلاگ اسپات به سایت www.blogger.com وارد شوید.)

بازدید کننده گرامی:چنانچه در داخل ایران هستید، از بخش دانلود در همین سایت نرم افزار گذر از ف ی ل ت ر را دانلود کنید تا در صورت ف ی ل ت ر شدن، همچنان امکان بازدید از این وبلاگ را داشته باشید.ضمناً نظر دهید و به قسمت بایگانی هم سر بزنید.قابل توجه هواداران جنبش ملی «ما هستیم»: با توجه به گسترش فعالیتهای این جنبش در سازمان دادن تجمعات و اعتصابات داخل کشور و نیز اطلاع رسانی به موقع در این زمینه، شبکه تلویزیونی کانال یک به عنوان نماینده و سخنگوی این جنبش، نیاز به کمکهای مالی و جذب اعضای جدید دارد، لذا هرچه سریعتر از طریق Pay pal ، پست، کارت اعتباری و یا... به یاری این جنبش بشتابید. روشهای مختلف تماس با کانال یک در سمت چپ همین وبلاگ آمده است.http://www.ch1.cc

FOLLOW US IN NEW ADDRESS - به آدرس جدید کوچ کردیم.

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://www.simorghe88.blogspot.com/


۱۳۸۸ خرداد ۸, جمعه

دزدان دریایی ایرانی،نظر یکی از بینندگان


یاری
چرا رسانه‌های دنیا نمیگویند که بعضی‌ از دزدان دریائی سومالی ایرانی‌ هستند؟چندی پیش نگاشتیم به روایت از خبر گزاری ارگان رسمی‌ روسیه ریا نووستی (مقاله و لینک در
اینجا درج شده) که برخی‌ از دزدان دریائی بازداشت شده توسط کشتی‌ جنگی روس‌ها در آبهای سومالی ایرانی‌ بودند.این خبر از روی سر همه پر زد و هیچ کسی‌ راجع به آن حتا هیچ اظهار نظری‌ نکرد. مثل اینکه سنبه حکومت آخوندی پر زور بوده برای خفه کردن این خبر که هم میهنان ما از فرط استیصال به دزدی دریائی روی آورده ا‌ند!!این بار خبر گزاری ریا نووستی با خوش رقصی برای حکومت آخوندی، اخبار خود را کمی‌ دستکاری کرده و اینطور گزارش میدهد!!!خواننده اگر از موضوع خبر نداشته باشد فکر می‌کند که روس‌ها یک سری دزد دریائی سومالی را به ایران و پاکستان تحویل داده ا‌ند!!هموطنان باید آگاه باشند که پیدایش حکومت اسلامی در ایران باعث تمامی‌ بدبختی و فقر ملت ایران می‌باشد. بیچاره ایرانی‌‌ها در کجای دنیا دزد، قاتل، قاچاقچی بودند قبل از فتنه سال ۵۷؟ منبع تمامی‌ فساد و بدبختی ملت ما حکومت ننگین آخوندها می‌باشد.حال باز تعدادی خائن سعی‌ در تشویق هموطنان میکنند به مشارکت در انتخابات و ادامه این تراژدی مرگبار و آبرو ریزی بیشتر ملت دربند ما را دارند.هم وطن جلوی این شرم ملی‌ را بگیر. رأی نده به این مفسدان دزد متقلب. حکومت آخوندی باید سرنگون شود با مبارزه مدنی تو.واگر نه باز همین آش و همین کاسه خواهد بود و آبرو ریزی‌های بزرگتر از این خبر ها خواهیم دید.به امید اتحاد همگی‌ برای تحریم و براندازی این رژیم صفاک.
باید به همه ایرانیان تبریک گفت!
قبل از فتنه ۵۷ مردم ایران دارای احترام و محبوبیت ویژه ایی‌ در دنیا بودند. دروازه تمام ممالک دنیا برای آنها باز بود و همیشه آنها را با چهره ایی‌ گشاده و آغوشی باز پذیرا میشدند.
به برکت حکومت جابر آخوندی در ایران که با تمام قوا سعی‌ در این دارد که ملت ایران را در دنیا بصورت یک مشت فناتیک و تروریست نشان دهد دیگردر هیچ کشوری غیر از معدودی کشور‌های آشغال تروریست پرور مانند حکومت خود آخوندها باز نیست.
حکومت آخوندها فساد فطرتي خود را کم کم در این مدت ۳۰ سال به هم وطنان ما داده است، فساد، فحشا، مواد مخدر، دزدی، آدم کشی، فروش دختران و غیره.
ببینید که دیگر چی‌ شده که ایرانیان سر از سومالی در آورده و جزو بزهکاران دزد دریأیی هم درآمده برای یک لقمه نان.
ما تمامی‌ این بدبختی و فساد ملت ایران را از چشم آخوندهای حاکم بر ایران میبینیم.
و تقصیر را هم از خودمان میدانیم که با پس گردنی این مفسدین پست فطرت را از صندلی‌ حکومت به زیر پرت نکرده ایم.
از فرط زور هوش و زرنگی ۳۰ سال است نشسته ایم تا یک کسی‌ ويا دولتی پیدا شود و این کار را برای ما بکند. غافل از اینکه کور خوانده ایم!
هرچه بیشتر آخوندها سر کار بمانند از این اخبار بدتر را هم خواهیم دید!!
http://iranbbb.org/41818/18.htm

هیچ نظری موجود نیست:

تحریم انتخابات فرمایشی آری

تحریم انتخابات فرمایشی آری