FOLLOW US IN NEW ADDRESS- به آدرس جدید کوچ کردیم

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://simorghe88.blogspot.com/


به دلیل مسدود شدن این وبلاگ در ایران، از این پس فقط در آدرس زیر آپدیت می‌شویم

اطلاعیه کانال یک خطاب به وبلاگ نویسان و حامیان جنبش

به جای استفاده از سرویس بلاگفا از سرویس بلاگ اسپات استفاده کنید.
( برای استفاده از سرویس بلاگ اسپات به سایت www.blogger.com وارد شوید.)

بازدید کننده گرامی:چنانچه در داخل ایران هستید، از بخش دانلود در همین سایت نرم افزار گذر از ف ی ل ت ر را دانلود کنید تا در صورت ف ی ل ت ر شدن، همچنان امکان بازدید از این وبلاگ را داشته باشید.ضمناً نظر دهید و به قسمت بایگانی هم سر بزنید.قابل توجه هواداران جنبش ملی «ما هستیم»: با توجه به گسترش فعالیتهای این جنبش در سازمان دادن تجمعات و اعتصابات داخل کشور و نیز اطلاع رسانی به موقع در این زمینه، شبکه تلویزیونی کانال یک به عنوان نماینده و سخنگوی این جنبش، نیاز به کمکهای مالی و جذب اعضای جدید دارد، لذا هرچه سریعتر از طریق Pay pal ، پست، کارت اعتباری و یا... به یاری این جنبش بشتابید. روشهای مختلف تماس با کانال یک در سمت چپ همین وبلاگ آمده است.http://www.ch1.cc

FOLLOW US IN NEW ADDRESS - به آدرس جدید کوچ کردیم.

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://www.simorghe88.blogspot.com/


۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

رژیم کره شمالی در تدارک شليک موشک قاره پيما

منابع آگاه اعلام کردند کره شمالي احتمالا در تدارک آزمايش يک موشک دوربرد قاره پيما است. يونهاپ خبرگزاري رسمي کره جنوبي روز شنبه با اعلام اين خبر افزود به تازگي يک موشک بالستيک قاره پيمای کره شمالی به يک مکان سري انتقال داده شده است.
اين منابع افزودند در حالت عادي براي ساخت يک سکوي پرتاب دو ماه وقت لازم است اما امکان کاهش اين مدت به دو هفته نيز وجود دارد و اين بدان معني است که کره شمالي مي تواند اواسط ماه ژوئن يک موشک دوربرد شليک کند.
شبکه خبري سي ان ان نیز در گزارشي در اين باره اعلام کرد همزمان با سفر رابرت گيتس، وزير دفاع آمريکا به سنگاپور براي حضور در يک کنفرانس امنيتي که موضوع اصلي آن کره شمالي است، هواپيماهاي نظامي آمريکا نيز با پرواز از ژاپن به فعاليت هاي تجسسی خود ادامه مي دهند.
گزارشگر سي ان ان از پنتاگون (وزارت دفاع آمريکا) گفت مقامات آمریکايی می گویند تصاوير جديد ماهواره اي از مرکز تحقيقات موشکي کره شمالی نشان مي دهد که تريلرهاي مخصوص حمل موشک در رفت و آمد هستند. تريلرهايي که تصاوير آنها گرفته شده است معمولا براي حمل و نقل موشک هاي دوربرد کره شمالي موسوم به تايپه دونگ 2 که برد آنها تا الاسکا نيز مي رسد، بکار مي روند.

هیچ نظری موجود نیست:

تحریم انتخابات فرمایشی آری

تحریم انتخابات فرمایشی آری