FOLLOW US IN NEW ADDRESS- به آدرس جدید کوچ کردیم

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://simorghe88.blogspot.com/


به دلیل مسدود شدن این وبلاگ در ایران، از این پس فقط در آدرس زیر آپدیت می‌شویم

اطلاعیه کانال یک خطاب به وبلاگ نویسان و حامیان جنبش

به جای استفاده از سرویس بلاگفا از سرویس بلاگ اسپات استفاده کنید.
( برای استفاده از سرویس بلاگ اسپات به سایت www.blogger.com وارد شوید.)

بازدید کننده گرامی:چنانچه در داخل ایران هستید، از بخش دانلود در همین سایت نرم افزار گذر از ف ی ل ت ر را دانلود کنید تا در صورت ف ی ل ت ر شدن، همچنان امکان بازدید از این وبلاگ را داشته باشید.ضمناً نظر دهید و به قسمت بایگانی هم سر بزنید.قابل توجه هواداران جنبش ملی «ما هستیم»: با توجه به گسترش فعالیتهای این جنبش در سازمان دادن تجمعات و اعتصابات داخل کشور و نیز اطلاع رسانی به موقع در این زمینه، شبکه تلویزیونی کانال یک به عنوان نماینده و سخنگوی این جنبش، نیاز به کمکهای مالی و جذب اعضای جدید دارد، لذا هرچه سریعتر از طریق Pay pal ، پست، کارت اعتباری و یا... به یاری این جنبش بشتابید. روشهای مختلف تماس با کانال یک در سمت چپ همین وبلاگ آمده است.http://www.ch1.cc

FOLLOW US IN NEW ADDRESS - به آدرس جدید کوچ کردیم.

در آدرس جدید ما را دنبال کنید.
http://www.simorghe88.blogspot.com/


۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

خودداري نهادهاي دولتي از انتشار آمارهاي اقتصادي در آستانه انتخابات

ايلنا : خودداري بانك مركزي، وزارت امور اقتصادي و دارايي و مركز آمار ايران از انتشار آمارهاي ۱۲ ماهه سال ۸۷ و دو ماهه نخست سال جاري، حكايت از عزم واحد دولتي‌ها براي عدم انتشار كارنامه كامل اقتصادي دولت نهم دارد. به گزارش ايلنا، در حالي كه ۲ ماه و نيم از پايان سال ۸۷ مي‌گذرد، نهادهاي دولتي از انتشار آمارهاي اقتصادي اين سال خودداري كرده‌اند.
استناد به آمارهاي سال ۸۶ در همايش سياست‌هاي پولي و بانكي بر اساس اين گزارش، طبق روال هميشگي، در همايش سياست‌هاي پولي و بانكي كه در ارديبهشت‌ماه هر سال برگزار مي‌شود، وزير اقتصاد و رئيس كل بانك مركزي آمارهاي جديد از عملكرد اقتصادي سال قبل كشور را اعلام مي‌كنند اما امسال بر خلاف سال‌هاي گذشته، محمود بهمني، رئيس كل بانك مركزي و شمس‌الدين حسيني، وزير امور اقتصادي و دارايي به طور هماهنگ در اين همايش تنها از آمارهاي سال ۸۶ سخن گفتند و از اعلام آمارهاي مربوط به شاخص‌هاي اقتصادي كشور در ۱۲ ماهه سال ۸۷ خودداري كردند. در حاشيه اين همايش نيز آمارهايي فراتر از آمارهاي ۹ ماهه سال ۸۷ ارائه نشد.
عدم اعلام آمارهاي پولي، بانكي و بودجه اكنون كه ۷۲ روز از پايان سال ۸۷ مي‌گذرد، بانك مركزي از اعلام آمارهاي شاخص‌هاي پولي و بانكي مربوط به سال ۸۷ خودداري كرده است و آخرين آمار منتشر شده رسمي از سوي اين نهاد پولي، مربوط به دي‌ماه ۸۷ است. در همين حال وزارت اقتصاد نيز از ارائه عملكردهاي بودجه‌اي دولت در سال ۸۷ خودداري كرده است.
جلوگيري از انتشار آمار قيمت خرده‌فروشي‌ها بانك مركزي كه هر هفته قيمت اقلام خرده‌فروشي كالاهاي مصرفي در بازار تهران را منتشر مي‌كرد، از ۲۱ فروردين‌ماه از انتشار اين آمار خودداري كرده است تا امكان استناد به اين آمارها از سوي تحليلگران مهيا نشود.
آمارهاي واقعي يا غير واقعي؟ در هفته‌هاي اخير برخي مديران دولتي كه در راستاي منافع انتخاباتي و سياسي خود، اقدام به اعلام آمارهاي اقتصادي كرده‌اند كه صحت آنها با توجه به عدم ارائه آمار از سوي مراكز آماري كشور، مورد ترديد است. در همين حال، احمدي‌نژاد و برخي رسانه‌هاي حامي وي در روزهاي اخير در نبود آمارهاي قابل استناد، اقدام به ارائه برخي آمارها از اقتصاد ايران در سال ۸۷ مي‌كنند كه بر خلاف روند ۱۰ ماهه سال ۸۷ (كه برخي آمارهاي آن منتشر شده است) به نظر مي‌رسد.

هیچ نظری موجود نیست:

تحریم انتخابات فرمایشی آری

تحریم انتخابات فرمایشی آری