آژانس کورش
می خواهم تبریک بگویم برای برنامه خوبتان و افشاگری کنم
1- در اثر تجمع مردم در مقابل نانوایی ها، رژیم حاکم که فهمید که از طریق نیروی انتظامی برای سرکوب مردم راه به جای زیادی نخواهد برد، چرا که افراد نیروی انتظامی به جمع شدن مردم به خودی خود در مقابل نانوایی ها که علل ظاهر میتواند توجیه قابل قبولی هم برای تمام مردم دنیا داشته باشد و آن هم، همانا خرید نان است جمع شده اند و در بین ماموران نیروی انتظامی حتی در سطح آن افراد خود فروخته اش هم نمی توانند برخورد شدید و قاطعی داشته باشند. لذا رژیم درمانده جمهوری اسلامی به فکر ترفند دیگری افتاد و این بار از طریق اتحادیه نانوایان تهران وارد این کارزار شد و به تازگی با گماشتن عنصر اطلاعاتی خود "پاسدار سرهنگ دوم اطلاعات حاج علی وطن پور" (این فرد و برادرش حاج حسن وطن پور عضو فداییان اسلام هستند که اطلاعات کامل را جداگانه حواهم داد) را به ریاست اتحادیه نانوایان تهران گماشت. بلی درست شنیدید سرهنگ پاسدار، آنهم از نوع اطلاعاتی -امنیتی در ریاست اتحادیه نانوایان تهران یعنی در جایگاه شخصی که علل اصول باید از پیش کسوتان خود نانوایان باشد که از طریق انتخابات سالم انتخاب میشد که معمولاٌ هم آشنایی به فرهنگ و کار نانوایان را دارد و هم از مسایل فنی و کیفیت و کمیت نان مطلع است. اما گزینش عنصر اطلاعاتی به این دلیل است که نظام حاکم فکر میکند نانوایی ها در این تجمعات مردم اگر هم کمک نکنند همکاری نزدیک با جنبش دارند و در آهسته کردن چرخه تولید نان به هنگام تجمعات مردم برای جمع شدن بیشتر مردم و یا حتی سازمان دهی اعتصابات نانوایی ها که خیلی هم دور از ذهن نیست آنها را به شدت به وحشت انداخته که البته و صد البته نانوایی ها هم مثل سایر اقشار مردم به شدت از نظام حاکم ناراضیند و این موضوع را حکومت هم میداند و از طریق این عنصر اطلاعاتی در نظر دارند که در اصطلاح خودشان با نانوایی خاطی از طریق کسر یا قطع سهمیه آرد آن مغازه آن نانوایی را بترسانند و تحت فشار اقتصادی و اذیت و آزار بگذارند که این را هم نانوایی ها میدانند و از آن بیدهایی نیستند که از این باد بهراسند.
2- آنهایی که معتقدند که خمینی در سال 1357 چه در زمانی که در پاریس بود و چه بعد از پیروزی انقلابش، از مساجد و منابر به عنوان یکی از گسترده ترین و مهمترین پایگاههای اطلاع رسانی انقلاب خود استفاده میکرد که به نظر این حقیر هم آنها، درست فکر میکنند و همینطور هم بوده است، اما این را هم باید به آنها متذکر شوم که نانوایی هم در فرهنگ و منش ایران (حداقل تاکنون) از جایگاه ویژه و نان به عنوان برکت خدا و اولین دستاورد و تولید انسان اولیه بعد از کشف آتش، از احترام ویژه ای برخوردار بوده است. اما نکته مهمتر و اساسی اینکه هر شهر و روستایی که در آن مسجد باشد در کنارش هم یک نانوایی و بعضا حمام است که البته دیگر حمام های عمومی و بیرون از خانه دیگر حتی در سطح شهرهای کوچک هم جمع آوری شده اند ولی نانوایی به عنوان مکانی که همه مردم ایران هروزه حداقل یکبار به آن سر میزنند را میتوانم بگویم امروز هنوز به عنوان نقطه استراتژیک در مملکت ما مطرح است و بسیار دولتهایی هم فعالیت در جمع آوری آن و صنعتی کردن آن به شکل کارخانه ای برای کنترل بیشتر قوت اصلی مردم داشته اند علل خصوص بعداز انقلاب اسلامی. که البته، اینهم یکی دیگر از ضعف های رژیم حاکم است که امروزه نان در ایران هنوز مثل پانصد سال پیش تولید میشود.
حال شنوندگان حال باید دید چرا به جای انتخاب خیل مکانهای متعددی برای تجمع مردم ، مثل پارکها و یا مقابل دانشگاهها و یا سینماها و ......... نانوایی را به عنوان میعادگاه مردم بهترین نقطه است که من اصلی ترین آنرا در اینجا دوباره ذکر میکنم، و آن همانا تشابه کاربردیش به مساجد است لازم به ذکر نیست که تعداد آن نیز از مسجد به مراتب بیشتر است حتی همین امروزه در نظام فعلی ایران و آخر اینکه امکان شیوع خبر به مراتب بیشتر از هر رسانه ای است. به امید تعیین روز خیزش عمومی که دور نیست.
نانوا از تهران
کلیه اطلااعات از طریق اتحادیه نانوایان تهران واقع در خیابان ملک تهران. قابل پیگیری است
1- در اثر تجمع مردم در مقابل نانوایی ها، رژیم حاکم که فهمید که از طریق نیروی انتظامی برای سرکوب مردم راه به جای زیادی نخواهد برد، چرا که افراد نیروی انتظامی به جمع شدن مردم به خودی خود در مقابل نانوایی ها که علل ظاهر میتواند توجیه قابل قبولی هم برای تمام مردم دنیا داشته باشد و آن هم، همانا خرید نان است جمع شده اند و در بین ماموران نیروی انتظامی حتی در سطح آن افراد خود فروخته اش هم نمی توانند برخورد شدید و قاطعی داشته باشند. لذا رژیم درمانده جمهوری اسلامی به فکر ترفند دیگری افتاد و این بار از طریق اتحادیه نانوایان تهران وارد این کارزار شد و به تازگی با گماشتن عنصر اطلاعاتی خود "پاسدار سرهنگ دوم اطلاعات حاج علی وطن پور" (این فرد و برادرش حاج حسن وطن پور عضو فداییان اسلام هستند که اطلاعات کامل را جداگانه حواهم داد) را به ریاست اتحادیه نانوایان تهران گماشت. بلی درست شنیدید سرهنگ پاسدار، آنهم از نوع اطلاعاتی -امنیتی در ریاست اتحادیه نانوایان تهران یعنی در جایگاه شخصی که علل اصول باید از پیش کسوتان خود نانوایان باشد که از طریق انتخابات سالم انتخاب میشد که معمولاٌ هم آشنایی به فرهنگ و کار نانوایان را دارد و هم از مسایل فنی و کیفیت و کمیت نان مطلع است. اما گزینش عنصر اطلاعاتی به این دلیل است که نظام حاکم فکر میکند نانوایی ها در این تجمعات مردم اگر هم کمک نکنند همکاری نزدیک با جنبش دارند و در آهسته کردن چرخه تولید نان به هنگام تجمعات مردم برای جمع شدن بیشتر مردم و یا حتی سازمان دهی اعتصابات نانوایی ها که خیلی هم دور از ذهن نیست آنها را به شدت به وحشت انداخته که البته و صد البته نانوایی ها هم مثل سایر اقشار مردم به شدت از نظام حاکم ناراضیند و این موضوع را حکومت هم میداند و از طریق این عنصر اطلاعاتی در نظر دارند که در اصطلاح خودشان با نانوایی خاطی از طریق کسر یا قطع سهمیه آرد آن مغازه آن نانوایی را بترسانند و تحت فشار اقتصادی و اذیت و آزار بگذارند که این را هم نانوایی ها میدانند و از آن بیدهایی نیستند که از این باد بهراسند.
2- آنهایی که معتقدند که خمینی در سال 1357 چه در زمانی که در پاریس بود و چه بعد از پیروزی انقلابش، از مساجد و منابر به عنوان یکی از گسترده ترین و مهمترین پایگاههای اطلاع رسانی انقلاب خود استفاده میکرد که به نظر این حقیر هم آنها، درست فکر میکنند و همینطور هم بوده است، اما این را هم باید به آنها متذکر شوم که نانوایی هم در فرهنگ و منش ایران (حداقل تاکنون) از جایگاه ویژه و نان به عنوان برکت خدا و اولین دستاورد و تولید انسان اولیه بعد از کشف آتش، از احترام ویژه ای برخوردار بوده است. اما نکته مهمتر و اساسی اینکه هر شهر و روستایی که در آن مسجد باشد در کنارش هم یک نانوایی و بعضا حمام است که البته دیگر حمام های عمومی و بیرون از خانه دیگر حتی در سطح شهرهای کوچک هم جمع آوری شده اند ولی نانوایی به عنوان مکانی که همه مردم ایران هروزه حداقل یکبار به آن سر میزنند را میتوانم بگویم امروز هنوز به عنوان نقطه استراتژیک در مملکت ما مطرح است و بسیار دولتهایی هم فعالیت در جمع آوری آن و صنعتی کردن آن به شکل کارخانه ای برای کنترل بیشتر قوت اصلی مردم داشته اند علل خصوص بعداز انقلاب اسلامی. که البته، اینهم یکی دیگر از ضعف های رژیم حاکم است که امروزه نان در ایران هنوز مثل پانصد سال پیش تولید میشود.
حال شنوندگان حال باید دید چرا به جای انتخاب خیل مکانهای متعددی برای تجمع مردم ، مثل پارکها و یا مقابل دانشگاهها و یا سینماها و ......... نانوایی را به عنوان میعادگاه مردم بهترین نقطه است که من اصلی ترین آنرا در اینجا دوباره ذکر میکنم، و آن همانا تشابه کاربردیش به مساجد است لازم به ذکر نیست که تعداد آن نیز از مسجد به مراتب بیشتر است حتی همین امروزه در نظام فعلی ایران و آخر اینکه امکان شیوع خبر به مراتب بیشتر از هر رسانه ای است. به امید تعیین روز خیزش عمومی که دور نیست.
نانوا از تهران
کلیه اطلااعات از طریق اتحادیه نانوایان تهران واقع در خیابان ملک تهران. قابل پیگیری است
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر